1 Ağustos 2010 Pazar

Neydim Ne Oldum

1-)Thom Yorke : I'm creep and I was a creep :D
2-)Corç Maykıl : I'm never gonna dance again,dirty feet has got no rhytm (Daha da dans etmem,zalım ayakta ritm yok)
3-)Sir Elton John : Majesteleri gençken de bi başka ayarmış.
4-)Ozzy Osbourne : Ne diyim ben sana kirvem.
5-) Angelina Jolie : Ağız olmamış.
6-)Keanu Reeves : Gençken de fena diilmiş.
7-)Will Smith:Saçlarını yol getir.
8-)Johnny Deep : Cashanlı
9-)Leonardo Di Caprio : Sabi,Sübyan
10-) Sarah jessica Parker : Beğenmiyorum lan seni.
11-)Halle Berry : Alıyorum.
12-)Genç Kızların Yedek Sevgilisi : Kitapsz.
13-)Jennifer Aniston : Önceden Tokatlıymış,sonra kütüğü Los Angeles'a aldırınca elma yanaktan eser kalmamış.
14-)Nicole Kidman : İnandırıcı değil bu değişim.
15-)Kerim Clooney mi yoksa George Tekin mi? : Aynı rahmetli Kerim tekin lan.Reenkarnasyon valla.Ben de Barış Manço'yum mesela.
16-)DemiMoore
17-)İsimsiz Kahraman.
18-)İşte Final : Rengi benzi atmış Maykılımın büyüdükçe.Kendine fazla iyi bakmamış.''He don't care about him.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder